Sagostigen!


Tur att man har hjälpsamma syskon som lyfter upp mig, för det var många fönster att kika in i..


Ville tyckte jätten var aningen stoor!



Efter att ha kikat in alla sagohusen så vart det bus i lekplatsen!


Inte bara ungarna som hade skoj!!



Lite klättring!


Och dresin och elbilar..


Sen var det en jätte bra teater!



Där askungen såklart gifte sig med en prins.. Hehe


Gick och skulle köpa en kaffe och en te, då fick man varsin termos i en korg.
Hur gulligt som hellst!

Och så sist men inte minst..


Och en underbart söt liten gris! De hade får och grisar,hästar som man fick rida på oxå, loppis och café,försäljning av fina saker och lite annat..


En lyckad dag, 300kr för hela familjen och ungarna gillade allt. Teatern var bäst!!
Om man varit på Astrid Lindgrens värld så tycker man att själva sagostigen inte är mkt att hurra för.. Men en lagom dagsutflykt som inte behöver kosta skjortan!!


Kommentarer
Postat av: Marro

Har också bara hitta på nätet hittills, men jag ska ha det till dopet på söndag så det hinner inte komma. Men jag har fått tipset att höra med konditorier om man får köpa, så jag ska kolla det imorgon :)

2010-07-28 @ 22:26:12
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken mysig dag ni verkar haft.. :)

2010-07-29 @ 08:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0