Kommer sussa gott!

ikväll, ja det vill jag lova!
Tidigt uppe i morse, åkte iväg för att handla strax efter 08. Bäst att passa på när man har morgonpigga gryn. Så storshopping på Maxi, Lundbyblommor,Rusta och glass på McD och sen hemma före halv12. Perfekt!!! Så då han vi njuta av solen idag med.
Men det vart ingen sjö idag, skulle ju till bokbussen så då hade det bara blivit en kort vända. Bättre med en heldag imorn!

Passade på att shoppa lite pelargoner och krafs oxå, såååå fina och bra pris. Jobbet körde halva priset på uteblommorna och de var så kraftiga och fina och alldeles nyinkomna! Så nu är det planterat och fint i krukorna igen!

Barnen har badat och badat, vad snabbt det kan ändra sig. I början på veckan doppade Gustav knappt huvudet och nu ligger han under vattnet och håller andan i 14sek.. Det finns hopp!!!
Ville bada iaf bena idag så han gör framsteg han med. Nora däremot kom över idag och hon är precis som Stina var, under vattnet och får kallsup efter kallsup men skrattar glatt ändå!
Häääärliga ungar vi har här i byn!

Har kokat flädersaft med, det är så gott men jag har aldrig gjort det förrut. Victoria tog med mig och plocka igår hos en de känner.. Så nu står den i kylskåpet och gottar sig i 4dagar.. MUMS!!

Och appropå Vickan så drog vi ett varv på cykeln på våran milrunda.. Nice! Bra, jag som inte sprang i värmen igår utan bara gick en rask promenad. Men snart får vi nog börja cykla lite längre tror jag. Så man är helt slut när man hoppar av sadeln.. Ellerhur?????

Neä nu ska jag dra borsten över gaddarna och hoppa i säng och glo på tv!

Kraaam!

(Mina besökare har minskat med en hel del på sistonde, börjar jag bli tråkig eller är det solen och värmen???)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0