Fan va najs!!!

Sista dagen för mannen att jobba idag!! Skööönt.. :))
Och sista dagen idag för brorsan Johan på på utbildningen så nu är han klar för att söka jobb som tågförare, el lokförare el vad de heter! BRA JOBBAT!!!!
Men först blir det posten för han i sommar, och det är nog inget han ser fram emot. Men pengarna måste ju på nått sätt in på kontot!

Idag har vi haft en häääärlig dag, uppe för 07 och fixade lite pasta sallad och mackor till picnik och sen kokade jag mannagrynsgröt och växte de små, el inte Ville han vakna vid 06.20 HELT OKEY!
Fixade iordning oss och drog till bålsjön vid halvtio tiden, inget folk och vattnet var grumligt och som en hinna. Väntade in Vickan och Nora och de tyckte oxå det var alger.
Och det vill vi inte bada i så vi drog vidare mot Kvarsebo och där vart vi liggande till efter 16.. Så skönt!! :))
Men jäkla kallt i vattnet! :( Men är det havs vatten så är det!

Sen hem och äta pizza med grannarna! Smaskens,smaskens..

Hade inte med kameran men ja delar med mig av lite badbilder från igår..


Två badglada barn :))


Kanelbulle som jag inte riktigt vet vad han håller på med!


Mmmmmmums det här var gott, och smidigt som mellis och att ta med till stranden. Och fullkornskex utan socker, kan ju inte bli bättre!! Då kan vi nog hålla han ifrån vanligt fikabröd ett tag till :)

Och så slutligen....

Gustav och Sina på catwalken.. Mohaha i mina bh:ar. Jaaa vad säger man????


Kommentarer
Postat av: cajsa

HAHAHHAHAH jo Emma man säger....... STÖRT SKÖNA UNGAR :) kram på er på andra sidan bråviken ;)

2010-07-09 @ 22:21:00
Postat av: Kusin P

Hahahaaa, jag tror att Gurras studentbild är given!

2010-07-12 @ 10:22:10
Postat av: Storebror

KRAV-kex! -Är lite imponerad...

2010-07-12 @ 19:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0