YES YES!! Äntliiigen... :)

Nu har Meandi kläderna kommit, efter 17 får ja hämta dom å ja lääängtar!!
Då ska ni få se på suuuperfina kläder på mina tre modeller..

Älskar deras kläder, färger,mönster,kvalite ja allt...
Nja, nu ljög ja lite!
Priset, kunde ju såklart var aningen billigare men va gör det när ja vet att de kommer bli använda te max å att barnen gillar dom massor med! Och att ja vet att gustavs grejor kommer bli använt av minst två ungar till..

Ska ha ett partaj söndag 21mars kl. 11 å då e ALLA välkomna!! :))) För att lyssna,kika,känna,njuta träffa härliga Sandra, kanske handlla å framförallt för å fika!

Puss på er!!

Meandi.se kika där om ni inte redan sett kläderna!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kanske ska jag passa på att komma och se hur ni har det, om jag och lilleman får komma förståss;) Var ju längesen vi sågs men nu bor vi ju så nära.



Kram

2010-02-10 @ 19:51:08
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Sandra S

Pussar & tusen kramar till fina dig..:) Jag med har hämtat mitt första paket och Wille och jag har gått runt i våra fina mössor hela kvällen.. Längtar efter bilder på dina modeller! :)

2010-02-10 @ 20:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0