Stina drar...

Ja ni nu e mamma och pappa så dumma så nu har tösen packat 3 väskor och ska flytta, å själv ska hon bo med.. Försökte med att jag kunde följa med och sätta henne på tåget till mormor och morfar men icke så nicke! SJÄLV skrek hon...

Det värsta el bästa kanske är att hon är ju lik en viss person upp i dagen, vem?
Den som klickar på tangenterna, mammsen sin såklart!! :))

Och det bådar ju gott.. Haha

Fattar inte, mannen gnäller om att det e sååå onödigt och blogga..
 Men Ramona Karlssons blogg går het här hemma, vad har hon som inte jag har??????

Nja, mer än att hon kör en lite dyrare bil, aningen bättre bakom ratten ;), ett år yngre, jätte söt, värmländska men ja e ju dalkulla!! :)

Hm.. Avis? Nix, men ja vet ju att tjatet va om onödiga Facebook med men så vips en dag så fanns det en Richard Hartzell som vela bli vän med mig å gifta var vi visst oxå!

Neeäää nu ska ja kasta ut barna..

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Pära Lundin

hon kan få flytta till mig efter 1 mars

2010-02-13 @ 17:25:45
Postat av: Jacobronja

NICE SITE WELL DONE

2011-03-18 @ 12:17:45
URL: http://jacobronja.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0