Ser fram emot morgondagen..

För då ska jag träffa Maria,Kicki och Sofie! Tyvärr blev inte Anna med, hade visst bröllopsdag och de skulle ut och käka gott! Grattis grattis till dom, ännu ett år har gått..

Vi är iaf ett gäng som hållit ihop och gått i samma klass (lekis-9an), nu blir det ju såklart inte lika ofta men när vi väl ses så känns det som det var igår! Aldrig nått krångel, utan enkelt och alltid trevligt!!! Har blivit många roliga stunder under åren..
NI ÄR BÄST!! :)

Och nu ska vi få komma och kolla på Kickis nya bebis som kom i dec, en liten Ellen!! Ska bli så kul, alltid mysigt och träffa små sötingar juh..

Nu börjar skidskyttet, hoppas damerna får visa vad de går för nu! De har haft lite otur och inte fått till det ordentligt på OS.. Håller tummarna!!

Nu är det bara jag här, alltså hos mor och far.. Johan jobbar och Mattis med så han sover i stan nu, ja vill ju att alla ska vara hemma är jag är hemma! Så som det var förr.. :(
Och Mimmi (Mange) har ju inte riktigt tid och bo här nu när han har en egen liten skrutta, och en stor skrutta (Carola) :)
Men men, bara för mej att inse att det inte kommer bli som förr igen, hur mkt jag än tjatar för jag har testat.. Hehe Typ varje jul!

Neä nu måste ja hålla tummarna och kika på tvn och det går ju inte när ja skriver här!!

Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0