Pysslat till Villes rum...



Medans Ville sov och de andra var ute och lekte passade jag på och måla tavelramarna och plankan vita..
Tavlorna med noshörningarna är tyg från IKEA, samma som han har påslakan och gardin i.

Plankan med bokstaverat namn på, är bara en vanlig planka som jag målat och limmat bokstäverna på. dom fick han av sina kusiner i julklapp.. TACK! Men ja tycker ju inte om det vanliga och bara sätta dom på dörren så jag valde att göra såhär, kom på några fler sätt man kunde göra på så nu är ja sugen på att köpa fler uppsättningar med bokstäver..

Visst blev de fina??? :)

Nu vill jag bara att tapeterna ska komma hem med så ja kan få upp tapeterna å göra lite fler tavlor med tapet i istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0