Packar..

Skulle ja ju gjort idag men det  vart inte så mkt packande, Stina fick ta med en kompis hem så då vart det fullt upp ändå! Mest med att hämta Ville som skulle vara med dom större hela tiden.. :( Å han va inte välkommen för de lekte med små saker.. Å de åker ju bara in i munnen!!

Men nu e all tvätt vikt och Villes grejor är packade och klara och resten fixar jag imorn fm när Gustav är i skolan! Nu fastna jag ju in OS så nu blir det nog inte mer gjort idag, en knäcke och en kopp te sen sängen..

Fan va kul föresten, är mellan 35-40 pers in och läser vad jag skriver!! :)) Och jättekul när ni kommenterar för då får ja ju veta vem som läser med! Då blir det ju bara ännu roligare och skriva.. Men det är som många säger har man väl börjat så är det svårt att sluta..

¤
Tack söta Sandra för att du bara kommentera för att ja skulle veta att du är inne å läser.. :)

Jäklar där färlora Anja ledningen,men efter gårdagens miss får hon vara glad att hon ens kan åka skidor! Men en bronspeng får hon och det är hon värd, knäpper alla på näsan som säger att hon är slut som toppåkare, bla annat far min!! Hahaha

Nehe hålla sig vaken och kolla om det blir ett guld till kanske, vore ju kul!! Eller sova, vore ju skönt.. Ska ju köra några timmar imorn med förhoppningsvis ungar som e på humör och håller sams och är glada och förväntningsfulla, tror att kusinen drar mest just nu! Iaf hos mig.. :)

Nu ska ja borsta gaddarna så får vi se om ja håller mej vaken eller slumrar till!!

Natti natti... :)

Kommentarer
Postat av: Susanne Bönnemark

Din ggranne tipsa mig din blogg sida. Roligt att läsa. Kör försiktigt upp till Falun. Kram till dig och barnen.

2010-02-19 @ 08:36:21
Postat av: Emma Hartzell

Va kul Susanne att du tycker det! Kika på feb arkivet, om du inte gjort det.. I ett av det första inläggen är den en bild på Ville i söta elefant påsen du gav till Stina.. :) Victoria visste vart man kunde köpa det yget så ja e sugen på att köpa det i grönt el brunt å sy en mössa åt han! Kraaam

2010-02-19 @ 08:49:07
URL: http://mortilltre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0