Måndags slööö..

Jaha ännu en helg avklarad, men nu är det bara 5dagar kvar så drar jag och barna till Karlsbyn!! :) I hela 11dagar, ska bli skoj å skönt.. Till sågmyra och kolla in Villervallas vårkollektion,träffa två bebisar varav den ena e fasters stumpa,träffa kära gamla polare och familjen såklart!

Å det skönaste! Sovmornar.. :) Men nu börjar ja äntligen få ordning på lillemans nattrutiner, nu har han iaf fattat vinken om att mat det äter man på dagen! :) Å äter, ja det göra han å allt e nästan gott utom min hemmagjorda äppel/päron kräm som han ratar!

Idag ska vi baka kladdkaksmuffins, nu när ja äntligen fått åka till Ikea och köpt mina efterlängtade glaskakburkar måtte de ju fyllas med!

Sen blir det nog nån tvätt med, måste ju ha lite rent och kasta ner i väskorna..

Bye bye på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Heleen

Hejje!

Allt bra? Måste ses snart.. ja vill oxå åka o titta på VillerValla, vet att det finns någonstans i söderköping där dem säljer! :D

Kram // Helene

2010-02-15 @ 12:17:21
URL: http://olivensmamma.blogg.se/
Postat av: Storebror

Sovmornar??

2010-02-16 @ 13:47:41
Postat av: Emma Hartzell

Haha ja sovmornar för mig är till kl8 å det brukar mor å far låta meg sova till faktist! Inte som när man var yngre och sussa till 12 el ännu längre!

2010-02-16 @ 14:32:06
URL: http://mortilltre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0