Kan inte låta bli..

att kolla på reprisen av grabbarnas härliga åk igår!! Och ikväll blir det skidskytte och det kan ju med gå bra... Hoppas hoppas Helena Jonsson kan få visa vad hon går för nu!!

Lade Ville i vagnen inne för och sussa idag, var såå kallt ute och igår gjorde jag ett test..
Det va -14 ute igår och sen hade jag en termometer i vagnen och det var faktist -6 fast det var ordentligt ombonat och hängde en filt för halva öppningen!! Kalllt åt stackarn.. :(

Men tji fick jag för han sov bara 30min istället för sina 3-4timmar.. Så det var ju inte så bra!

Sen ska jag ner och hälsa på mormor en  vända.. Söta,rara mormor! Som börjar bli så gammal och skröplig..

Höres senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0