Idag har vi...

Åkt skridskor jag, Gustav och Stina! På härliga hedvallen där Karlsbyhedens idrottsklubb (KIK) har sin plan,från början hette det Karlsbyhedens Ungdoms klubb (KUK)
Ja ni fattar varför de böt va?? :)

Stina var en liten tjurunge först, hon är van att åka på skolans plan och den är inte så bra. Eller jo för henne och mindre barn för den är inte så hal och så är den lite spårig.. Så hon var arg för hon ville åka lika bra som jag och Gustav men hon var som bambi på hal is...




Men det vände fort, bara hon vågade och försökte! Och hon var en hejare på alla fyra i mål när Gustav och jag spela lite..




Gustav har blitt en hejare på att åka, men de har ju kört mkt i skolan på rasterna! Jätte kul, och han är så rar och hjälper Stina och berömmer henne! :)




Och så jag då, jättekul att åka men lite mer bambi än förut, inte lika bra flås, träffa fortfarande bollen och målet, och jaaaaa!! Använder mej fortfarande av överstegsåkning när ja kör framåt med!! :) Kommer jag nog alltid att göra!

Nu blir det de vanliga... OS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0