Idag har det blivit en hel del..

Med frisk luft!!!!

Först ringde minikusin Nilsen (Erik) och hans Malin och fråga om jag vela häng med ute på en promenix.. Såklart! Så det blev en långpromenad  på 1½ timme, skönt och roligt!! TACK, för ni drog med mig. :)

Sen hem och käka så tjata morsan min om att vi måste ut och åka spark så lilleman får åka sparklåda. Har ju varit så kallt att det inte blivit av än, och Stina tog med dockan i lilla sparklådan. Och vilket glid det var, är riktigt skoj när man knappt behöver sparka för att få fart. Så det blev en vända upp till Carola och kika på Matilde, Magnus är med Mattis,Anders och Pär och kikar på rally idag. Hon sussa och var så söt så.


Så här mysigt satt Ville i sin sparklåda, på ett fårskinn och ett litet fönster!


Stina och dockan, som har hemstickade byxor,tröja,strumpor,vantar och mössa på sig. Och en varm och skön åkpåse som mormor gjort!

Så nu har då jag rört på mig idag!! :))

Morgonen blev ett snabbt uppvaknande, när mannen kom in halv8 och sa att ja måste leta igenom min säng efter hans bilnyckel som han kanske tappat när han la Ville.. Men nix, där var den inte så vi var 7st som sprang runt och leta som galningar. Så typiskt Richard, tappa bort nycklar är hans grej det händer allt för ofta. Men den här gången kom den iaf fram. Så iväg kom de..

Snart är det 3milen och melodifestivalen! :)) Det gillar jag..

Nu ska jag ringa och höra hur det gått för mannen..

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0