Hemma el va man kallar det!

Ja säger hem när ja åker till Falun och sen hem när ja åker till Ålberga med, hemma kommer ju alltid vara hemma och där ja bor är ju oxå hemma!! :) Ni fattar va?

Måste bara säga att jag har världens bästa,sötaste,raraste,tokigaste ungar.. 4 timmar i bilen å det var inget gnäll,tjat,grin,bråk el nått.. Nja de enda var väl när  Gustav fråga om Stina ville ha en hjärnblödning... Hm, tur hon sa nej!
Ville han sov och sov de första 3 timmarna sen var han vaken och satt och plocka.. Sista kvarten fick jag muta han med riskaka!

Märks att han e närmare 9mån, börjar bli lite blyg när han träffar dem han inte ser så ofta. Men tur var så vänder det snabbt!

Nu har vi käkat pizza och lagt barna, jätte god pizza från Sundborns pizzeria.. Blev en grekiskpizza för mej, feta,färska tomater,lök,paprika och oliver!! Muuuums.. :)

Nehe nu blir det att kika på OS, sen sussa för imorn blir det och träffa fasters lilla flicka.. ÄNTLIGEN!!! :)  Å idag fick mina barn en liten tremänning tror jag det heter.. När pappans kusin fått barn el??? En liten Milo vart det iaf... Kuuul!! :)

Bye bye från ett snöigt härligt Dalarna!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan sötisar.. Härligt att höra att bilresan gått bra.. Mysigt att få träffa er lilla kusin då.. :) Tusen kramar till er!

2010-02-20 @ 08:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0