Har börjat packa..

För jag måste in en vända till stan imorn när det öppnar, ångrar mig så att ja inte köpte en löpare och några bokstäver som jag såg i torsdags.. Och jag vet att jag inte kommer få ro förrän jag har dom!

Jag, el min familj fick en jätte fin present av min bror med familj idag! Kommer bilder på det lite senare.. Är så spännande i 5milen så jag vill inte gå och hämta kameran!

Idag är jag själv med mor och far, ungarna sussar och johan jobbar och Mattis sover hemma inatt.. Åh vad jag är glad att jag vuxit upp med många syskon, vad ensamt det vore annars.. Men iofs så vet man ju inget annat om man inte har några. Finns nog fördelar med det oxå!

Nu vill barnen bara hem, hem, hem till pappa,sina sängar och leksaker och det kan man ju förstå vi har ju varit här länge nu.. Jag längtar oxå efter han lite.. ;) och att komma hem och göra det jag är van vid. Och ingen som påpekar hur mkt man sitter vid datorn el tvn.. Men och andra sidan så är det ju ingen som underhåller barna el är uppe med dem tidigt på morgonen. Där var det igen, fördelar och nackdelar!

Nu måste ja hänga med i skidorna! Heja heja Sverige och grabbarna, vem som hellst av er kan ju ta medalj! :))

Adjö adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0