Fortsätter hejja!!

Men idag blir det på skidskytte damer och herrarna!! Man blir så taggad av att heja, ja blir helt nervig,hoppar,skriker sen kan jag helt plötsligt gömma huvudet i kudden och inte våga kika för det är så spännande!
Men bäst ja skärper mej så ja inte väcker mina barn för då kommer jag få lov att lägga om dem! :(

Var ner till mormor förrut, lite virrig men ack så rar hon är helt säker på att Stina sovit där nere i hennes fotända.. Men neä, hon sov nog hemma hela natten! Men fy vad kallt det var ute, och blåste så det stack i ansiktet. Så ja tog in Ville när ja kom hem för då fick han inte vara ute längre. Hade juh sovit i 2 timmar och han var så kall och röd om kinderna! Tråkigt att det är så kallt för det blir ju inge kul för barnen att vara ute och leka heller..

Imorn har jag lurat med mig mellanbror till Sågmyra. Här ska shoppas el nått, kika in vårkollektionen iaf! :) Å JA Victoria vi ska åka du och jag med!!
Både till Villervalla och Vingåker får det bli.. :)

Nu ska jag fixa lite kvällskäk och bänka mej vid tvn med mina andra sportnördar i familjen!

Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0