Aj aj aj..

Mmm det vart min tur, Gustav vann.. :( Jag hatar å spy, vem gör inte det men den hör gången låg jag å bad om det.. Vi låg på varsin del av soffan å sa snälla låt med spy! Fan va ont man hade i magen.. Hoppas de e över nu, Stina kvar.. Hoppas hon slipper!!
Vad händer anars med min efterlängtade tripp till IKEA som jag mot alla odds blivit lovad i helgen, hoppas på söndag!!

Vet ni, ja har ju glömt å berättade det roligaste på hela dagen! Å nej det var INTE när ja äntligen fick ur mig dagens käk.. ;(
Utam fasters lilla skrutta Matilde fick permis idag, hon fick äntligen följa med bror å Carola hem, inte mer än för några dagar för på lör vid 13 ska hon va tebax på sjukan.. Men iaf, KUL!!!

Hoppas det går bra, hon har ju kvar sonden fortfarande så lite pyssel lär det vara!!

Så inatt sussar hon sött, (förhoppningsvis) i samam vagga som mina barn, jag å mina bröder sovit i..

Nu ska ja inta soffan, som e min inatt!!

Kul! Att ni gillar att ja bloggar föresten.. blir som en liten drog! Hihi

Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0