Tyst!!

Vilken skillnad det är att inte ha barnen hemma... SÅ TYST!!!
Men fullt upp utan dom, jobbar och målar för fullt på Gustavs rum.
Väggarna ärfärdigmålade, tapeten ska upp i mornkväll. Hyllanär,målad 2ggr och så är det gaderoberna kvar.
Sen är det det roligaste, nya gardiner,väggord,kuddar och överkastoch mattor och blommor. Hittade perfekta ROCKIGA krukor på jobbet idag. Läängtar efter att se hans min!!!

Ville fick åka till sjukan med mormor idag. Hög feber och svårt att andas, inget hjälpte så han fick komma in.
Andas in sån ventolin ånga i 2 omgångar och sen kortisonspruta.
Och nu är han mkt bättre!!! :))
Han fick beröm av doktorn för han var så duktig.. MIN kille!!

Nehe, hoppa i sängen då, ska jobba imorn och kanska dra och shoppa en ny säng till stora killen med.
De har det prima i Falun, åker skidor spelar spel,busar och spelar wii såklart!!!

Och jag ska skärpa mig, ni är ju ett gäng som är inne och kikar om jag lyckats präntaner nått. Får ju nästan dåligt samvete. Måste ta tag och fixa datan med..

Kram!


Kommentarer
Postat av: maria

God fortsättning och vilken snygg tapet. vems rum? det är så roligt att fixa men just nu är jag i en svacka. :( Får ta en dag i taget. Stefan å sin sida är i full gång med att planera folkrace året, Nyköping i Juni så klart :) + en massa andra tävlingar.

2011-01-02 @ 15:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0