Provkört!

Idag lånade mannen hem en saab 9:3a som jag fick provköra. Guld att köra och såååå fin, MEN skulle absolut inte gå med tre barn.
Så adjösss..
Lutar åt en 9:5a nu, de är ju lite större och min favvo. Men igentligen skulle man ha nått med lite mer plats i så det får bli en SL-buss... :))
Hahaha...

Vi kommer aldrig bestämma oss.. Men men, det löser sig nog!

Varit på bamsegympa med Stina och fotboll med Gustav, både hade nog tagit i för somnade utan ett knyst. Gustav läste igenom läxan igen, riktigt duktig nu.
Inga stakningar och fint flyt.

Freeedag imorgon, fredags mys.
Barna har bestämt knäck och pizza.. Och det låter perfekt i mina ögon med! Slippa laga käk en dag i veckan är härligt.
Nehe, slå in varsit paket och sen krypa till kojs. När jag kom hem från fotbollen, hade mannen bäddat rent i sängen.
DET BÄSTA SOM FINNS JU!!! :))

Så nu ska jag sussa gott!

Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0