Torsdagskväll!

Och inget på tvn alls!
Sniglarna är plockade, vart liten fångst idag när det varit varmt. Tänk om de åtminstonde var som kräftor, lite exklusiva och man kan äta dom. För jag älskar att ta kräftor, men nu var det många år sedan. Man satt där i mörkret med kusinerna, grilla korv och smaska godis, vart halvt ihjälskrämd av nån fågel, blötte ner sig när man råka trilla i (oftast Anders) :)) Sååå mysigt, vi fick aldrig mkt kräftor men det  var så spännande så det gjorde inget att när man sen hade kräftskiva i fäbon så var det mest köpta kräftor.

ÅH VAD JAG KAN SAKNA SÅNT!!!

Var ju som jag skrev och klippte mig och Stina idag, jag är jätte nöjd! Sååå sköönt, även om min kära mor fråga om jag hade mössa på mig!? Har inte pratat med henne så jag har inte fått uttrycket förklarat än. Och allt tjat om att jag är så lik lärarinnan som tog svenska folket med storm i Melodifestivalen. Okey,okey men då finns det då fulare personer att vara lik! :)

Var en sväng på stan med Jessica då, hittade typ inget. Kolla in höstkläderna på Polarn men njeäää inte riktigt min stil. Eller kanske, men ändå inte! Köpte en body till frisörens lilla bebbe iaf, lite som tack för att hon ställer upp på att klippa oss..


Sandra fick se Me&i kläderna idag, fatta hur grymt avis en viss Emma Hartzell är... Massor, men men de släpps ju snart på hemsidan så jag får vänta några dagar till. Och sen har jag ju party den 19/9!!
Kommer tjata om det tills dess.. Haha
Fick faktist en laddning med deras kläder i begagnat skick igår som jag köpt av Mia, en gammal klasspolare från högstadiet. Jätte fina!!! Gillar när man kan köpa fina,fräscha begagnade kläder. Perfekt till dagis i vår!!! HJÄLP, snart ska han in på dagis, typ 6mån kvar bara. Han skulle ju vara liten läääänge! :( GILLAR INTE!

Nehe nu ska jag ta min Cube och sätta mig i soffan och kolla på en tv som inte visar nått jag vill se!

Kram på er vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0