Söndagsmys!

Vi fuskade lite idag, åt frulle bara jag och Ville och mannen.. De andra fick sussa lite till och vi fick äta utan tjafset om den blå tallriken och han fick mer mjölk än jag. Eller vi var ju inte bara tre föresten, vi hade ju ungefär 897776st otroligt påflugna flugor att dela frullen med.

JAG HATAR ER!!!!!!

Så Villekillen gick på flugjakt när vi dukade av och plocka ur diskmaskinen..






Och han gick ur jakten som en vinnare! Hela 2st!! äckliga flugor slog han ihjäl.. :))
Duktig kille, nu är de andra vakna oxå. Men de får ingen frulle förrän de dödat 20st flugor.. Hehe Hårda bud från deras mor. Och då har vi ändå slagit ihjäl närmare 15 jag och mannen, fatat hur mkt vi har.. Bläääää!

Men nu närmare de sig så bäst jag fixar frullen åt mina små flugdödare!

Kraaam!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken fin pyjamas!!

2010-08-01 @ 10:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0