Soligt idag med!

Ohh så härligt!!!

Skickade precis iväg mannen och stumpan för att köpa virke, så vi kan börja måla idag.. :) Eller, na så kul är det inte att måla men det är kul när det börjar likna ett hus. Lilleman och Gustav och jag är på väg ut. Måste vattna på jordgubbsrevorna jag fick av grannen igår och glömde vattna på innan jag lade mig.

Fredag, skönt ,men nu vet man att det bara är en vecka kvar av mannens semester. Och en vecka kvar tills vi åker upp till Dalarna igen  innan skolan drar igång! Sen blir det några veckor i skolan innan vi drar till Turkiet!! Läängtar..

Undra om det inte är en pizzafredag idag??!! Ska nog övertala mannen min..

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst är det härligt med en solig dag, tycker till och med jag som jobbar.. men jag slutar ju snart det är ju fredag och då är det kort dag.. så bara 2 timmar kvar att slava.. ;)



Klart det är pizza fredag.. eller var det inte två veckor sen sist vi mumsa god pizza i Motala.. :) Så då måste det ju automatiskt bli pizza fredag.. hihi.. KRAM och hoppas ni får en fin dag!

2010-08-06 @ 09:31:17
Postat av: Pernilla

Klart det är pizzafredag. det ska vi ha:))

2010-08-06 @ 14:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0