Önskar sig... Hm!

Ja ni... Folk börjar smsa och fråga vad vi önskar oss! Så jag, el vi eller näe JAG (Killar bryr sig ju inte så mkt, ni vet!) mest börja fundera lite.
Hm, säger som alla andra.. Presenter, näe vi blir glada bara ni kommer!!! :))

Men det kommer inte räcka som svar antar jag.. Jag vet inte! Känns ju som man har det mesta, men vi håller ju på med bygget så där kommer det ju shoppas mkt mer på Byggvaruhusen, IKEA såklart!! Alltid skoj att gå ut och äta,fika,bio och mysa.. Ska ju till Turkiet, bo på SPA hotell så nån liten slant för en massage el annan lyx vore ju underbart! Äh, ni kommer säkert på nått!

Vi behöver ny kaffebryggare iofs, den vi fick när vi gifte oss har börjat strejka.. Men har inte kollat upp ån vilken vi tänkte köpa!

Det börjar ju snart dra ihop sig, snart är det ferre! Ska bli såå skoj och några fler JA tackare har droppat in.. Men det är ju några dagar kvar.

Nu ska jag börja packa och slå in paket för vi ska ju på kusin LIAMs kalas idag!

Stort GRATIS till han på sin 6årsdag,snart kommer vi och smaskar tårta!!!

Har ni kikat på Me&i hemsida, grym kollektion igen! Men den här gången fastnade jag mest för kläder till MIG själv! :) Men det blir nog en hel del annat oxå..

Kraaam!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej hjärtat! jaa denna kollektion innehåller helt fantastiska plagg till oss mammor.. Bra att du kom med present tips också.. :) Kram Kram

2010-08-12 @ 10:25:51
Postat av: Kusin Viyamin

Köp en Moccamaster, lite meckig att göra i ordning, men kaffet blir grymt bra och den är snabb som attan! Ligger i topp i de flesta tester, om de inte redan har den som referensbryggare. Vi fick en i bröllopspresent, grymt nöjd!



http://alatest.se/apps/reviews/6465757/-1/?ref=http%3A%2F%2Falatest.se%2Fexperttester%2Fkaffebryggare-espressomaskiner%2Fmoccamaster-kb741%2Fpe3-34029678%2C332%2F

2010-08-12 @ 11:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0