Slö lördag!

Sovmorgon till halv9, dusch och frulle. Sen har vi käkat godis, fikat och lagt Lilleman att sussa ute i vagnen. Johan har hjälpt mig med att kika på korten idag, det mesta finns kvar men inte dom två favvobilderrna på barna som jag var mest rädd om.. Såklart!! Men jag har ju båda på bloggen så jag kan ju se dom iaf,.. :)

Efter maten idag blir det en vända till mormor Elsa, hon har ju flyttat till hemmet nu så jag och ungarna ska dit och liva upp lite! Bästa vore ju om jag fick dom till att vara påskkärringar för det skulle nog glädja många där nere.. Får höra med dom! Godis kan jag nog inte muta med för de har de ju magarna fulla med.. Och jag med!! Blääää varför äter man fast man nästan kräks??

Appropå äta, idag blir det prinskorv, sill och potatis och lite annat med såklart, men det är ju mina favoriter!!! Jag älskaaaaar sill.. :)

Sen vore nog inte en promenix helt fel, el två kanske.. Men då får gärna solen visa sig!

Nehe, ska väll gå upp och hjälpa till med käket för jag börjar bli hungrig..

Puss&hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0