Precis vad jag letat efter

Olivia som jag jobbar med och som jag vet läser min blogg, har en favvobutik hon alltid tjatar om och som hon lägger mkt pengar på.. :)

Ligger lite längre ner på drottninggatan och de har så mkt fint, har börjat förstå vad hon menat!
De senaste gångerna jag varit in där har jag alltid hittat DET, ni vet det som man bara måste ha och inte förstår hur man klarat sig utan..
Och idag var DET, det här!

Jag älskar ju the som ni säkert redan förstått, och se så fin låda att fylla med massa olika sorter istället för de vanliga tråkiga i papp.. Kärlek vid första ögonkastet!!!

Sen vart det inte mkt mer shoppat idag, fotbollskor till herrG och sen mat och mat.. Elller jooo jag köpte röda,fina jorgubbar juh, Så imorn blir det glass och gubbar till efterrätt sååå gott!

Nehe, nu ska jag kika på tv och dricka lite vatten el ett stort glas med iskallt vatten. Nu får det vara nog med onyttigheter.. ;)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Härligt att du förstår vad jag menar nu:) och fin burk och jättefin frisyr tycker jag:D Har inte läst här på länge för ja har haft så mkt annat och du märker kanske att jag inte uppdaterar så bra på bloggen just nu men snart kommer ett inlägg, om du läser ännu förståss...:) Ha de fint!! Kraam

2010-04-24 @ 17:47:37
Postat av: Oleingelin

Perfect work!

2011-09-02 @ 06:59:10
URL: http://oleingelin.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0