Nu..

Är jag tebax igen, bror har fixat datan och nu funkar datan igen!! :) Frågan är hur länge den gjort det för han tänkte visst inte berätta det för mej!
Sen kröp det dåliga samvetet fram.. TUR FÖR HAN!!

Har haft en härlig dag i solen idag, ungarna lekte i snön och geggan. Var härligt skitiga och jag satt i en solstol och sola och läste. Lilleman sussa snällt brevid!
Sen var det in och byta om och fixa till sig lite innan det blev en snabb promenix till Maria där vi skulle träffas. Anna,Kicki och Sofie och jag och Maria. Jätte trevligt som alltid, skvaller,skratt och gamla minnen.
Vi fikade, jag hade bakat en chokladkaka med citrontopping och en kaka med maräng på, båda var recept från bästa recepttidningen ALLERS!! ;)
Sen lite bullar (Marias mammas) och kakor med att smaska på..

Sen blev det att gå hem oxå, då lite tyngre! Maria skickade med mig 8st ½liters burkar med Monster dricka att provsmaka.. Och det vägde kan jag lova, så jag fick gå och dumpa det hos Carola och ta det nån dag när jag har bilen förbi.
Sen hem och natta lilleman och sen de stora, och nu sitter jag här med datan i knä och kikar runt lite!

Imorn har jag inget planerat, men hoppas på sol! Så man kan sitta ute och njuta och gå en vända kanske!

Nehe, nu får det räcka!!

Kraaam..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0