Lördagskväll i soffan..

Kikar på körslaget och bloggar lite samtidigt, är ju så trååkiga körledare iår juh! Ingen Emmapojke, ni vet typ Ola el Måns.. ;)
Sen var det en massa filmer vid 9.. Så ja ska nog poppa mig lite popcorn! Smaskens, annars finns en risk att jag käkar upp discogodiset, ostbågarna el chipsen. Å då blir ja nog mindre poppis här hemma.

Var ju på loppis, tyvärr var det inte mkt folk men ja vart av med en del, gick hem med 321kr mer i fickan iaf. Nja, köpte ett par Polarn manchester brallor, dockbadbalja,bondelitröja till Stina en PEAK huvtröja till mig. JÄTTEFIN! Och en polarn tröja till Matilde och tuffa jeansshorts till Ville för ynka 80kr! :)) Är plaggan fina,hela,fräscha gör det mig inget att köpa begagnat. Herregud man tvättar ju plaggen.. Och sen köper ja bara märkeskläder då nästan!

Hade rengörning av barna förrut, Gurra och Stina duscha och Ville och dockan fick bada. Stina var helt salig över badbaljan till dockan. Så nu är alla rena och luktar gott till discot imorn.. :) Men tyvärr har stumpan ont i ett öra, så hon får nässpary och alvedon. Pratade med sjukinfon, och det är inget som smittar när det bara är ont i örat. Hoppas, hoppas det ger sig för hon längtar ju så mkt till Gustavs disco..

Nehe nu ska ja umgås med min karl som är inne för en gång skull! :)

Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0