Liiite för långt än...

Ja precis som jag skrev så känner ja mig inte helt nöjd. Eller jo, själva klippningen och färg och sånt e bra men hade gärna varit kortare. Skulle ju bli en annan frisyr..
Frisören, en kille fråga hur ja hade tänkt och ja sa att jag e sugen på att klippa av det, är ju så slitet och skulle vara kul med nått nytt!
Men jag sa även vad tycker du? Då sa han typ, åh va kul det ska vi fixa men sen så vart det nog lite stressigt för han när de under tiden han hade i min färg märkte att de dubbelbokat han. Så han höll tillslut på att klippa tre tycken samtidigt typ..
Och så när han skulle börja klippa mig tyckte han inte jag skulle ta mer än 10cm för jag hade så fint och inte alls slitet hår! Hmmm, alla andra frisörer har påpekat att mitt hår är så slitet,sprött och torrt.
Tror han vart lite stressad där och jag är ju alltid för snäll så jag sa att det blir jätte bra!!! Blääää för mig själv!!!

Men iaf.. Först en före bild!


Och så nu då..


Det blir nog bra! :) Men jag e sugen på att boka en ny tid och ta av lite mer på en gång!! :))

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh såå fin du är med kortare hår.. :) kram

2010-04-23 @ 21:03:48
Postat av: Pernilla

såååå snyyygggtt :)) svårt att se hur det ser ut där bak men skulle kunna va snyggt om du klippte upp ganska mycket bak o sen att det är lite längre fram.. men som sagt, är assnyggt som det är. kraaam

2010-04-23 @ 22:52:08
Postat av: Sofie

Jättefint!! O jag tycker allt att det blev en annan frisyr!

2010-04-24 @ 06:54:20
Postat av: pernilla

Jätte snyggt gumman!!!

2010-04-24 @ 13:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0