Hm..

Nja cajsa hon har fortfarande lite ont och nu har det nog gått hål,för det rinner ut en massa brun/gul gegga.. Lite feber idag med! Men men så är småbarnslivet.. Solen skiner ju och då blir de små problemen ännu mindre! Är det inte så.. ;)

Diskat och ätit frulle, Stina fick jag ju inte väcka för hon skulle sussa till hon vakna så hon kom inte upp förrän efter 9 och det händer ju typ aldrig.. Skönt för henne! Bädda sängarna och sen borde jag baka bröd, för det var inte igår direkt.

Föresten hitta jag sååå fina stolsdynor jag skulle vila ha på Kilamöbler idag, har precis ringt dit och de skulle höra av sig om när de kunde få hem dom.. Vela ha några som vart en färgklick och huset går ju i rött,svart och grått så dessa vore perfekta. Sen är det ju ett stort plus att de är i olika färger för då syns inte fläckarna lika bra och fläckar blir det när man har barn och det går inte att undvika!!

Dyna 545 Monza hög 50 bred
Hoppas hoppas de kan få hem dem och gärna snabbt!! :))
Ganska ovanligt av mig att inte ta nått typ enfärgat i grått igentligen, men det hade vi ju sist och jag fastna för de här på en gång!

Många som fyller idag, Anette och Susanne firar ju 50år idag!!  På hemlig ort.. :) Och samma dag fyller mannens kusin Stefan 20år  och om han kunde man läsa om i tidningen idag! Duktig fotograf som har kommit långt och kommer att komma ännu längre!
Så GRATTIS till er!!!!

Nehe.. Nu har Ville snart börjat tröttna på att vara vaken och vill ha lunch och sussa..

Kraaam!!

Kommentarer
Postat av: cajsa

jooo EMMA så ä det!!!! problemen blir mycket enklare när vädret ä bra :)

krama om stina o säg åt henne att krya på sig ;)

kram cajsa

2010-04-19 @ 20:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0