Härlig fredag!

Lilleman sov till klockan vakna, vaknade bara till när vi gick och lade oss.. :) Då va febern nere på 38grader och nu imorse hade han 37.5 så hoppas det ger sig. Men han hostar så jag nästan kräks, ni vet så där äckligt. När man får upp det i halsen nästan och måste harkla sig, men det kan ju inte en liten STACKARE!

Men men.. Det ger sig nog!

Solen skiner så fint och himlen är klarblå och jag ska till frissan, kan det bli så mkt bättre??? Såg att en  tjejs blogg som jag har halkat in på, hade fått sina tvilllingpojkar igår och det var med tårar i ögonen man läste hur LYCKLIGA de var.. :)) Såå härligt!!

Nehe, frullen avklarad så nu ska Stina in i duschen och Ville ha kläder på sig!

Kraaam och hej..

Kommentarer
Postat av: josephine

Tack! Jag lyckades tillslut :p

2010-04-23 @ 20:51:59
URL: http://mariejane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0