Fy skäms..

för skitkass uppdatering! Men har haft fullt upp idag. Först kalajset som gick super,glada och nöjda barn som dansa och lekte åt massa snask och busa. En supernöjd 7åring som fick jättefina och många paket! Sen vart det ju inte sämre av att bästa kompisen Lucas fråga om han vela följa med hem och kika in nya huset och leka lite. :)

Så jag och Stina plockade i ordning i matrummet, tog bort all aluminiumfolie från fönstren och alla popcorn från golvet.. Borde ha torkat golven med men det fick räcka med damsugaren idag. Lade barna sen och de sussa sött ända till 21 då jag skulle sätta mej vid tvn. Då vakna Ville och vet inte vad han höll på med för han var klarvaken och vägra somna om, han gjorde det precis. Och vid 22 så vakna Stina och hade ont i andra örat så. Så mer alvedon och nässpray och nu har hon somnat brevid mig i soffan.
Så min sköna söndagskväll i soffan med popcorna som blev kvar och film vart inte alls som jag tänkt mig! Åh inget bloggande hans med heller.. :(

Men nu ska jag gå och sussa iaf, och imorn ska det bli lite mer skrivet och bilder. För det verkar ni ju eniga om att det ska vara mkt av! :) Bra,bra det gillar jag med..

Så natti natti, hoppas Stina nu får sussa gott och att det ger sig!


Kommentarer
Postat av: cajsa

hej lilla EMMA :)

hoppas att stina mår lite bättre idag!!!

STOR KRAM cajsa

2010-04-19 @ 09:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0