Åh,suck,fy,bläää



Men brödet ser gott ut,ska snart provsmaka när det svalnat lite.. Skulle ha bakat 2 sorter till idag hade jag tänkt men nu hinns inte det med.
BvcSusanne tyckte ju att jag skulle ringa till Vc om Stinas öra och gjorde det imorse så nu måste vi åka in så de får titta vid 14.15.. Jag skulle ju bara vara hemma och få en massa gjort!!
Men men, bäst de får kolla så det inte blir nått galet!

Och till råga på allt så SNÖAR det nu igen, åhhhhh va trött jag blir! Okey, att inte solen skiner men snö? Nej TACK!

Lilleman sussar och vi ska käka lite mellis innan vi drar till stan då. Försöker få tag på fritids med för att höra om Gustav kan vara kvar lite längre så han slipper följa med han oxå.. Får testa igen!
Har telefon jour här hemma idag, mannen har glömt mobben och det känns som det ringt typ 50ggr fast det nog igentligen bara är 5 el nått. Smart att lämna den hemma hos mig när han har saker ute på annons. Mkt bättre om det varit plånkan juh!!! Haha

Neeedå, brödet har svalnat så nu ska vi sätta tänderna i det!

Kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0